REGULAMIN
-
- Rezerwacja Apartamentu dokonywana jest osobiście, przez platformę internetową, wypełnienie formularza rezerwacyjnego lub telefonicznie. Z chwilą otrzymania wypełnionego formularza do Klienta zostaje przesłane potwierdzenie oraz numer konta, na który należy dokonać wpłaty zadatku. Z chwilą wpłaty zadatku rezerwacja wstępna zostaje potwierdzona.
- Zadatek wynosi równowartość wartości noclegu za jedną dobę i powinien być wpłacony do 48 godzin od dokonania wstępnej rezerwacji. Zadatek nie podlega zwrotowi, ale może być wykorzystany w innym terminie – po uzgodnieniu
z recepcją, jeśli został ten fakt zgłoszony do 7 dni przed przyjazdem. - Dzieci do lat 3 nie ponoszą opłat jeśli śpią wraz z rodzicami na obecnych łóżkach i nie wymagają dodatkowej pościeli.
- Apartament jest przeznaczony do pobytu osób wskazanych w rezerwacji i jest do dyspozycji Klienta od godziny 15.00
w dniu przyjazdu do godziny 11.00 w dniu wyjazdu. Godzinę przyjazdu należy ustalić z obsługą dzień przed planowanym przyjazdem. Udostępnienie apartamentu następuje po okazaniu 2 dokumentów potwierdzających tożsamość, w tym 1 z adresem (np. dowód osobisty i prawo jazdy/ paszport/ karta kredytowa, legitymacja) oraz uiszczeniu pełnej opłaty za pobyt i depozytu. Jeśli Klient nie posiada dwóch ważnych dokumentów, inna osoba, z którą będzie przebywał w apartamencie, musi również dopełnić formalności meldunkowych. W cenę noclegu wliczone są media, pościel i ręczniki. - Odbiór/zwrot kluczy oraz formalności meldunkowe dokonywane są w recepcji Obiektu przy ul. Wita Stwosza 12.
- Odbiór kluczy możliwy jest jedynie po wypełnieniu przez Klienta karty meldunkowej, okazaniu 2 dokumentów tożsamości oraz wniesieniu pełnej opłaty za pobyt i depozytu.
- Klient zobowiązany jest dokonać zwrotu kluczy od apartamentu, pilota i karty parkingowej w dniu zakończenia pobytu. Niezwrócenie kluczy do godz. 11.00 skutkuje naliczeniem opłaty za kolejną dobę pobytu, ale nie gwarantuje możliwości przedłużenia rezerwacji. W przypadku niemożliwości przedłużenia rezerwacji o kolejną dobę oraz nieobecności Klienta, Obiekt zastrzega sobie prawo do wejścia do apartamentu i przeniesienia rzeczy Klienta do Recepcji Obiektu.
- Na życzenie Klienta zostanie wystawiona faktura VAT do odbioru w ostatnim dniu pobytu lub przesłana na adres mailowy podany w rezerwacji. Chęć otrzymania fvat należy zgłosić w trakcie procesu meldunkowego.
- W apartamencie, windzie na klatce schodowej i balkonach obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do 07:00 rano.
W godzinach ciszy nocnej nie mogą przebywać w apartamencie osoby niezameldowane. W przypadku stwierdzenia przez obsługę zamieszkiwania większej ilości osób niż to było podane w rezerwacji, doliczona zastanie dodatkowa opłata
200 zł/os./noc. - Zachowanie Klientów oraz osób trzecich nie może zakłócać spokojnego pobytu innych Gości ani sąsiadów. Organizowanie imprez w apartamencie jest zabronione. W przypadku naruszenia zasad regulaminu Obiekt zastrzega sobie prawo do wezwania ochrony lub Policji i natychmiastowego wykwaterowania osób je naruszających oraz obciążenia karą w wysokości do 1000 zł. Za wszystkie zniszczenia wynajmowanego mieszkania jak i budynku odpowiada osoba wynajmująca mieszkanie.
- Przed wyjściem z apartamentu Klient zobowiązany jest wyłączyć oświetlenie, gaz oraz wszelkie urządzenia elektryczne, zamknąć okna i drzwi na klucz. Klient odpowiada materialnie za wyposażenie apartamentu.
- W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia – naruszenie zakazu skutkować będzie naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 300 zł.
- Klient zobowiązany jest do utrzymania lokalu w stanie jakim go zastał i ponosi materialną odpowiedzialność za uszkodzenie lub zniszczenie mebli, wyposażenia, urządzeń i innych elementów apartamentu. Wszelkie usterki w apartamencie powinny zostać zgłoszone właścicielowi w ciągu 2 godzin od momentu odbioru kluczy. Brak zgłoszenia (osobistego lub telefonicznego) oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.
- Obiekt zobowiązuje się do usunięcia wszelkich zgłoszonych braków/usterek w możliwie najkrótszym czasie, maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia, chyba że charakter usterki na to nie pozwoli.
- Awarie powstałe w skutek niezależny od Obiektu (w tym dostawa mediów, Internetu, awarie sprzętów) nie mogą być podstawą do bezkosztowej anulacji rezerwacji, ani zwrotu części lub całości dokonanej opłaty.
- Za zgubienie/zniszczenie kluczy, karty lub pilota parkingowego naliczona zostanie dodatkowa opłata w wysokości 100 zł/każdy.
- Klient zobowiązuje się do pozostawienia apartamentu w stanie, w jakim go zastał. Naczynia należy umyć, a śmieci przygotować do wyrzucenia. Przestawianie mebli i pozostałego wyposażenia apartamentu jest zabronione. Za pozostawienie apartamentu w stanie wskazującym na użytkowanie go w sposób niezgodny z regulaminem może zostać pobrana dodatkowa opłata.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w apartamencie.
- Zabrania się wykorzystywania sprzętu RTV znajdującego się w apartamentach do odtwarzania utworów objętych prawem autorskim, do których Gość nie nabył wcześniej praw. W szczególności zabrania się odtwarzania we wskazanej formie utworów twórców należących do organizacji STOART (stoart.org.pl).
- Obiekt ma prawo doliczyć dodatkowe opłaty w przypadku stwierdzenia zniszczeń lub uszkodzeń. Wszelkie dodatkowe opłaty określone regulaminem muszą zostać zapłacone przed opuszczeniem apartamentu. W przypadku nie dokonania przez Klienta zapłaty za wyrządzone zniszczenia/uszkodzenia przed opuszczeniem apartamentu, Klient upoważnia Obiekt do obciążenia jego karty kredytowej kwotą w wysokości kosztów usunięcia szkód lub dochodzenia pokrycia strat na drodze sądowej.
- W przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej, Obiekt ma prawo anulować rezerwację. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi – z potrąceniem kwot należnych za usługi już wykonane.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany apartamentu o podobnym standardzie i lokalizacji (starówka) w przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności. Obiekt nie odpowiada za niezależne awarie i ich skutki.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który: nie posiada ważnego dowodu tożsamości i drugiego dokumentu (min. 1 z adresem) lub nie chce okazać dokumentu,– odmawia uiszczenia opłaty za cały pobyt w momencie zameldowania,
– odmawia uiszczenia kaucji w formie gotówki lub dokonania preautoryzacji na należącej do niego karcie kredytowej,
– odmawia podania danych osób, które będą z nim przebywały w apartamencie,
– znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
– zachowuje się w sposób niestosowny/wulgarny w stosunku do personelu i/lub innych Gości,
– podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył powyższy Regulamin.
- W sytuacji wcześniejszego wyjazdu Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu wpłaconej kwoty za niewykorzystane noclegi.
- Dokonanie rezerwacji i rozpoczęcie korzystania z apartamentu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Obiekt zobowiązuje się do obsługi reklamacji Klientów wysyłanych na adres: wroclaw@luckyapart.pl
oraz udzielania im odpowiedzi najpóźniej w ciągu 14 dni na adres poczty elektronicznej. Recepcjoniści nie są upoważnieni, do obsługi reklamacji ani udzielania zwrotów. Reklamacje składane mogą być jedynie w formie pisemnej. - Dokonując rezerwacji użytkownik dobrowolnie podaje dane osobowe, takie jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, pesel, numer telefonu czy adres e-mail, zgodnie z aktualnie obowiązującą ustawą „o ochronie danych osobowych” – wyrażając tym samym zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów niniejszej rezerwacji, procesu meldunkowego i poprawy jakości usług serwowanych przez hotel. Wszystkie dane umieszczone w bazie hotelu będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane te będą przechowywane i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z „ustawą o ochronie danych osobowych”. Podkreślamy, że wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych klientów jest całkowicie dobrowolne i każdemu użytkownikowi przysługuje prawo do wglądu, poprawiania i żądania usunięcia podanych przez siebie danych.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Apartsystem Kamila Wawer ul. Wita Stwosza 15/15a lok.1 Wrocław 50-148
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
- Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
- Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.
Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
adres e-mail : wroclaw@luckyapart.pl. - Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.
Zobowiązania Administratora
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
- Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
- Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl
- Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
- Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
- Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
- W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
- ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
- zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
- regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
- rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;